sannevanadrichem.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi allemaalen welkom op mijn reislog!

Het is bijna zover. Aanstaande zondag vertrek ik naar Frankrijk.Via deze sitega ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen tijdensmijntijd inFrankrijk en Zuid-Afrika.Ik zalregelmatignieuwe verhalen en foto's op de site zetten zodat jullie kunnen meegenieten! Via de kaartkun je precies zienwaar ik mij bevind inFrankrijk en Zuid- Afrika.Daarnaast kunnen jullie natuurlijk een berichtje achterlaten.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes Sanne

Reacties

Reacties

Roy en Marjolein

Hey Sanne!

Ik denk niet meer dat we jou zien voordat je aan het grote avontuur gaat beginnen. Heel erg veel plezier, geniet ervan en wij gaan je zeker volgen!
Liefs Roy en Marjolein

Luuk en Sjanet

Hoi Sanne,
Spannend dat het nu gaat beginnen.Heel leuk zo'n reislog. Ben benieuwt naar je verhalen en foto's :)
Een dikke knuffel van Luuk en Sjanet

Carla en Jos

Hoi Sanne,

Heel veel plezier bij de voorbereidingen van je beide reizen. Geweldig hoor! We gaan je via je weblog natuurlijk volgen.

Dikke kus van ons allemaal.

Alette

Hoi Sanne,

Leuk dat je zo'n weblog bij gaat houden. Kunnen we meegenieten van je avonturen.
Veel succes nog met de laatste voorbereidingen! En geniet van je reis!

x Alette

Laus

Lieve Sanne!

Als je onderweg bent, vergeet je dan niet af en toe recepten te verzamelen van wat je eet in zuid afrika en frankrijk!!??

Liefs mij!!

Mark en Rian

ha sanne..

super spannend hoor je avontuur. ga er lekker van genieten. veel plezier en we zullen je volgen!

liefs Mark en Rian

Ton

Hoi Sanne

Leuk kasteel waarin je werkt zeg,zo te lezen heb je het goed naar je zin en ook wij gaan de site nog wel een paar keer bekijken !!!

groeten van iedereen hier op de tuin

Kemal

Hoi sanne,

gaat alles goed met je , veel plezier met je avonturen in frankrijk. veel succes nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!