sannevanadrichem.reismee.nl

Nieuwe reiskriebels!

Ja, het is weer zo ver. De reiskriebels beginnen weer op te spelen! Vandaag heb ik mijn ticket geboekt en ook de rondreis staat vast! Het is weer spannend maar ik heb er onwijs veel zin in.

Een paar weken geleden kreeg ik van mijn baas te horen dat ik begin volgend jaar met onbetaald verlof mag. Het plannen kon dus weer beginnen. Ondanks dat ik al een keer naar Zuid-Afrika ben geweest, moet er een hoop geregeld worden. Zo wilde ik een leuke groepreis uitzoeken om andere delen van Afrika te zien. Ook tickets boeken is een hele opgave aangezien ik niet alleen wil rondreizen maar ook naar Port Elizabeth wil vliegen.

De rondreis was na even zoeken gelukkig snel gevonden. 1 februari vlieg ik naar Johannesburg, waar mijn rondreis op 3 februari begint. De rondreis gaat vanuit Zuid-Afrika naar Botswana, Zambia, Malawi en Mozambique, om na 24 dagen weer terug in Johannesburg aan te komen. Dat belooft wat!

Na deze rondreis ga ik nog 3 weken richting Ithemba. Iets waar ik erg naar uit kijk. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ook mijn project met de klas van neef Xander doorgaat! Voor deze klas ga ik binnenkort een presentatie geven. Na deze presentatie krijgen alle kinderen van groep 6 een foto en informatie over een kind van Ithemba. Voor dit kind gaan ze een schoenendoos vullen. Naast spulletjes kunnen ze ook een foto en verhaaltje van zichzelf in de doos doen. Als ik in Afrika ben ga ik de dozen ophalen in de haven van Port-Elizabeth. Zo kan ik foto's en filmpjes maken als de kinderen van Ithemba de dozen krijgen! Heel erg gaaf, al wordt in mijn enthousiasme het project steeds groter!

Het aftellen is begonnen en natuurlijk zal ik ook deze keer mijn blog bijhouden zodat jullie mijn reis kunnen volgen. Veel leesplezier!


Reacties

Reacties

Marjolein

hoi Sanne,
Wat een verrassing te lezen, dat je weer naar Zuid-Afrika gaat. Als je eenmaal zo'n ervaring hebt meegemaakt, blijft het aan je trekken en wil je graag weer naar de kinderen van Ithemba en het land terug. k ga je weer volgen op je blog, veel succes met de voorbereidingen van je grote reis!
groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!