sannevanadrichem.reismee.nl

Home sweet home!

Toch nog even een stukje, om mijn reis af te sluiten. Ik ben al weer een aantal weken terug maar heb eerder nog even niet de behoefte of tijd gehad om een nieuwe blog te schrijven.

Erg leuk om, hier in Nederland, te horen hoeveel mensen mijn blog hebben gelezen. Ik waardeer het echt en het geeft mij een erg goed gevoel.

De laatste dagen Ithemba waren moeilijk maar ook erg mooi. Ik heb met Sabrina de kleine moestuin afgemaakt zodat de kinderen nu binnen de muren kunnen zien hoe de plantjes groeien. Ze mogen deze water geven, onkruid weghalen en later ook oogsten. Ik krijg af en toe een fotootje binnen van Sabrina en het is erg leuk om te zien hoe hard de plantjes groeien in dat goede klimaat. Ze zullen de radijs bijna kunnen oogsten.

De laatste dag was een partydag. We hebben met de kinderen gedanst, gezongen, geschminkt en ballondieren gemaakt. De kinderen waren super enthousiast. Voor mij was het iets moeilijker. Ik liep de laatste dagen rond met een erg dubbel gevoel. De 3 ½ week was erg snel gegaan en ik wilde graag nog wat langer blijven. Toch was het ook goed en fijn om weer naar huis te gaan.

De reis terug was erg lang (26 uur) en het zat niet helemaal mee met mijn backpack. Deze was in Londen blijven steken. Na mijn aankomst op schiphol zijn we ‘s middags gelijk naar mijn opa gereden. Het was zo mooi om elkaar weer te zien, heel bijzonder!

Zoals de meeste van jullie weten is het daarna heel snel gegaan. Mijn opa is een week later overleden. Ik ben blij dat ik in die week veel tijd heb kunnen doorbrengen bij hem thuis. Het waren heftige weken zo alles bij elkaar.

Afrika was in een klap heel ver weg, gelukkig heb ik een hoop film en foto materiaal uit te zoeken die mij weer wat dichter naar Afrika brengt.

Ik ben erg dankbaar dat het allemaal zo gelopen is. Dank jullie wel voor het volgen van mijn blog en alle lieve berichtjes de afgelopen 10 weken. Ongetwijfeld tot de volgende keer op deze pagina. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik op reis ga!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!