sannevanadrichem.reismee.nl

Nog een paar uurtjes!

Nog een paar uurtjes en dan is het zover. Vanavond om 18.00 ga ik de lucht in. Gelukkig is alles goed geregeld en heb ik er heel veel zin in.

De afgelopen maand was vrij druk. Zo zijn alle schoenendozen met transport, staat er en pakketje klaar met moestuinzaadjes voor Ithemba en zijn alle reisvoorbereidingen klaar. Dit laatste viel nog best tegen. Ik dacht dat ik de meeste dingen al voor elkaar had, door mijn vorige reis naar afrika. Niets bleek minder waar. Zo moest er een visum geregeld worden, een gele koortsprik gehaald, materialen voor het kamperen gekocht, een internationaal rijbewijs geregeld worden etc. Best een hele onderneming om op reis te gaan

\"Wink\"

Vandaag gelukkig een rustig dagje. Woensdag en donderdag de laatste dingen geregeld op het werk. Dat kan ik nu gelukkig even uit mijn handen laten vallen. Vanochtend ga ik langs opa. Toch best een dubbel gevoel aangezien het niet goed met hem gaat. Afrika mag dan ver weg zijn, het is toch een fijn idee dat ik zo weer thuis ben mocht dat nodig zijn! Vanmiddag om 14.00 vertrekken we naar het vliegveld en zit ik er waarschijnlijk niet zo rustig meer bij als nu

\"Laughing\"

Ik ga de komende 4 weken, als ik op reis ben, proberen af en toe een berichtje te plaatsen. Ik heb geen idee hoe vaak er internet aanwezig is, maar ik ga mijn best doen :) De laatste 3 weken in Port-Elizabeth zal het wat makkelijker worden om contact te houden via de blog!

Heel veel liefs allemaal van mij en tot over 7 weken!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!