sannevanadrichem.reismee.nl

Nog 11 dagen:)

Nog 11 dagen te gaan en dan is het zover. Volgende week zondag vlieg ik naar Zuid-Afrika. Best een gek idee aangezien ik pas ander halve week thuis ben vanuit Frankrijk. Het in Nederland zijn begint eindelijk te wennen (al blijft mijn slaapritme aardig Frans;)).

Ondanks dat ik al veel voorbereidingen achter de rug had, moet er nu toch nog heel veel gebeuren. Het to-do lijstje wordt eigenlijk alleen maar langer in plaats van korter. Gelukkig heb ik nog ander halve week om alles in orde te maken.

Ik heb, voor de mensen die het leuk vinden, een video en een poster op mijn weblog gezet met informatie over Ithemba. Deze zal ik ook nog versturen via de mail;)

Reacties

Reacties

De Adri's

heey San! nogmaals heeeeeeeeeel veeeeeeel plezier en succes straks in Zuid Afrika! Als ik zo al die verhalen hoor heb je dr al helemaal zin in. Dus dat zit wel goed! Wij blijven in ieder geval je leuke verhaaltjes lezen hier op je blog!
Dikke knuffels, Nien, Roel, Sjors, Luuk en Sjaan

Trudy v.d. Valk

hé Sanne, je bent onmiddels goed aangekomen in het verre Afrika! wij wensen jou een onvergetelijke tijd en we gaan je helemaal volgen via dit prachtige medium!
veel plezier en succes daar. Groet van Trudy en de mannen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!