sannevanadrichem.reismee.nl

Nog 1 nachtje!

Mijn laatste nachtje Epilly (voor nu dan) staat voor vannacht op het programma. Mijn ouders zijn vrijdag hier aan gekomen en het was erg fijn om ze weer te zien. We hebben heerlijk met zijn alle gegeten en nagetafeld. Daarnaast hebben we hier mijn wensballon opgelaten. Deze had ik al een lange tijd in de kast liggen. Ik had aan mijn moeder gevraagd hem mee te nemen aangezien het hier heel open is (zonder andere gebouwen). Daarnaast is het s'avonds vaak helder. We hebben er ons over verbaast hoe hoog zo'n ballon nog gaat. We konden hem helemaal kunnen volgen tot het nog maar een klein stipje was. Daarna doofde de ballon (ik heb ook van de wensballon foto's op de site gezet!)

Vandaag zijn we een dagje weg geweest met zijn 3tjes. We hebben een chateau bekeken en langs de Loire gereden. Daarnaast zijn we op het punt wezen kijken waar de Loire kruist met het kanaal. Het kanaal gaat bovenlangs. De Loire er onderdoor (als een aquaduct als het ware). Heel apart om te zien.

Ben daarnaast vandaag rustig begonnen om mijn spullen in te pakken maar dat voelde allemaal best wel dubbel. Aan de ene kant heb ik zin om naar huis te gaan, aan de andere kant zou ik graag nog willen blijven. Jan en Dols zijn vandaag gaan rijden richting Nederland. Van hen heb ik vandaag dus al afscheid genomen. Het zal morgen een raar dagje worden.

We gaan morgen na het ontbijt rijden richting Nederland. Dan zijn we hopelijk rond het avond eten terug. Morgennacht slaap ik dus lekker weer in mijn eigen bedje!

Reacties

Reacties

AStrid

Nou Sanne, ik kan me voorstellen dat het dubbel is, ook een goed teken natuurlijk, uit je verhalen blijkt wel hoe leuk je het daar hebt!In elk geval een hele goede terugreis en groet aan Juud en Rik.tot in Nederland
liefs Astrid

Joost

pijl en boogje he?..? => Hawk-eye Sanne door de bocht!
:-)

groetjes, Joost

Conny van luijk

Hoi Sanne, goeie reis meid snik hoop voor je dat je een hele mooie tijd gaat beleven, liefs uit 7huizen

Astrid

Ha die Sanne , je zit nu ergens in een vliegtuig denk ik . begonnen aan weer een nieuwe uitdaging . zijn erg benieuwd en we gaan je weer volgen hoor!
hele goede tijd daar in z afrika toegewenst , tot de volgende keer
groeten en knuffels van de van zeijlos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!