sannevanadrichem.reismee.nl

Al een beetje aftellen tot vrijdag!

Alweer dinsdag. Nog een paar dagen en dan komen mijn ouders hier heen. Hoewel ik het hier prima naar mijn zin heb en nog helemaal niet weg hoef, is het idee dat mijn ouders komen toch wel erg fijn.

De afgelopen dagen zat het hier weer helemaal vol met gasten waardoor het toch weer druk was. Vooral de dagen dat gasten s'avonds blijven eten zijn lang. Vaak zijn we rond 11 uur / half 12 pas klaar met opruimen en de tafeldekken voor het ontbijt. S 'ochtends om 8 uur gaat dan mijn wekker weer. Mijn ritme is dus hier heel anders dan thuis!

De afgelopen dagen hebbenen we (over het algemeen) lekker weer gehad. We hebben dan ook s'ochtends hard doorgewerkt en s'middags leuke dingen gedaan. Zo ben ik met Willemien en Dols een middagje naar Orléans geweest. Daar zijn we op zoek gegaan naar een bedeltje voor Dols. Verder hebben we weer pijl en boog geschoten op het terrein (we raken steeds meer pijlen kwijt in het gras en het bos!) en heb ik mogen schieten met een luchtbuks op schietkaarten. Heel leuk om eens gedaan te hebben!

Gisteravond hebben Willemien en ik een filmavondje gehouden met een meidenfilm. We hebben erg gelachen en, ook al was het niet echt de bedoeling, was het toch weer laat voor we naar bed gingen. Vanavond waren er ook geen gasten die bleven eten dus hebben we een heerlijk avondje levensweg gespeeld en heb ik wentelteefjes gebakken als avond eten (we hadden allemaal geen zin om uitgebreid te koken).

Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds moeite heb met het eetritme hier. Avond eten is hier pas om half 8 / 8 uur (voor je gevoel heb je wel veel meer aan je vrije middag!). Ik eet hier de hele dag door stukjes stokbrood. Zeker tegen 6 uur als ik eigenlijk al trek krijg in avond eten!

Nou, voor mijn doen nu lekker vroeg naar bed. Nog 2 daagjes 'alleen' hier op Epilly en dan komen mijn ouders!

Reacties

Reacties

Dide

gaat snel he!
als je nog wil skypen, morgen middag is ongeveer mijn enige mogelijkheid.. vrijdag hele dag werken en za voetballen!

Leo

Hoi Sanne,

Leuk om te lezen wat je daar allemaal uitspookt. Hard werken maar ook lekker tijd om af en toe ff te relaxen. Mooie plek als ik de foto's zo zie.
Geniet er nog even van en tot gauw.
En Groetjes aan je ouders, natuurlijk ook namens Elsje.

Nicole

Morgen al je laatste dagje! De tijd is snel gegaan he.. Nog veel plezier vanavond en morgen.. Alvast succes met naar huis rijden morgen..
Zeker ook wel heel gezellig dat je ouders er nu zijn!:)
Groetes aan Willemien, Edwin en Valérie!
Xx Nicole

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!