sannevanadrichem.reismee.nl

Wat gaat de tijd toch hard:)

Wat gaat de tijd toch snel hier. Mijn ouders zijn eergister richting Frankrijk vertrokken. Ze gaan eerst lekker samen een week op vakantie en volgende week vrijdag komen ze mijn kant op. Best gek aangezien ik nog helemaal niet het idee heb dat ik hier al zo lang ben.

De afgelopen dagen was het qua weer iets prettiger. De dagen daarvoor waren heel benauwd en warm. Gister scheen de zon hier maar was het niet benauwd. Dat scheelt toch een heel stuk. Nu is het nog regenachtig buiten maar hopelijk trekt dat snel open.

We hadden de afgelopen dagen veel wisselingen. Ik heb dan ook 3 tot 4appartementen en badkamers schoongemaakt en alle was gedaan. Ow wat een beddengoed elke dag. Ik heb een paar dagen geleden een foto gemaakt van alle schone was voordat we de kamers gingen schoonmaken. Ik zal deze straks uploaden.

Dinsdag ben ik samen met Jan 27 km gaan mountainbike door de bossen. Een mooie tocht al waren sommige hellingen erg pittig. Had daarna in het kasteel flink moeite om de trap op en af te komen.

Eergister ben ik weer lekker in de moestuin bezig geweest. Ook mijn uien, wortelen en broccoli komen op. Ben dan ook druk bezig geweest met verspenen. Heerlijk om zo ook buiten bezig te kunnen zijn!

Gister hebben we weer een marsepeinen taart gemaakt. Willemien wordt vandaag namelijk 34 jaar jong. Hij is weer onwijs leuk geworden (ik zal ook deze straks uploaden). Daarna zijn we gister op het landgoed bezig geweest met boogschieten. Heb er uiteindelijk een blauwe onderarm aan over gehouden (had pas later beschermers om) maar het was echt onwijs leuk en vooral verslavend. Het is hier wel lang zoeken naar de pijlen omdat het doelwit gewoon op het gras staat. De pijlen komen vrijwel altijd grotendeels onder het gras terecht waardoor je ze bijna niet ziet. Het is dus vaak langer zoeken naar de pijlen dan het daadwerkelijk schieten ermee.

Vannacht niet kunnen doorslapen door de harde onweer. Volgens Willemien kan het nog erger maar ik vond de klappen en de flitsen hard. Gelukkig duurde het onweer ongeveer maar een kwartiertje.

Zo nog 3 kamer schoonmaken en daarna lekker taart eten!:)

Reacties

Reacties

Xander

Je moet de pijlen ook wel in het bord mikken hè, dompie ;)

Sanne

Heej neef,

Dank je wel voor de tip! Zal er de volgende keer aan denken:P

Conny

HOi SANNE, WAT EEN LEUKE DINGEN DOE JIJ DAAR IN fRANCE, De zomer is hier al voorbij dus geniet er lekker van daar. Doe je vader en moeder de groeten als ze vrijdag komen en jij nog veel plezier daar.
Doeg big hugs uit Zevenhuizen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!