sannevanadrichem.reismee.nl

Alweer bijna een week in Frankrijk...

Het is alweer bijna een week geleden dat ik hier in Frankrijk aankwam met Kirsten en Purnima. Het was een raar idee dat ze dinsdag vertrokken richting Nederland en dat ik hier achter bleef. Maar het wend heel snel en heb goed mijn draai gevonden! Er is genoeg te doen in en rondom het huis. Gelukkig wordt er ook tijd gemaakt voor leuke dingen.

Woensdag ben ik begonnen met de moestuin hier op het terrein. Edwin en Willemien hebben er vrijwel geen tijd voor waardoor het uitgegroeid was tot een oerwoud. Ik heb met de ouders van Edwin de moestuin leeg gehaald en er nieuwe plantjes voor in de plaats gezet. Zo staan er nu boontjes, courgettes, sla, andijvie en heb ik radijs gezaaid. Daarnaast wil ik vanmiddag spinazie en worteltjes gaan zaaien. Ben heel benieuwd hoe alles het hier gaat doen!
Daarnaast zijn we woensdag bezig geweest om foto's te maken voor op de ANWB site. We hebben dit met mijn camera gedaan. Van de week ga ik tevens foto's maken van alle kamers zodat dit ook aangepast kan worden op de site. Een heel leuk werkje!

Gister ben ik met de ouders van Edwin tevens een stuk gaan wandelen door de omgeving hier. We zijn naar het oude landgoed van Napoleon gereden en hebben daar door de bossen en de dorpjes gewandeld. Een hele leuke route. Ik merkte wel aan het eind van de avond, nadat alle gasten naar bed waren en alles opgeruimd was, dat mijn benen zo lange wandeling niet gewend waren. Ik heb dan ook heerlijk geslapen die nacht!

Gisteravond hebben we nog geprobeerd jacht te maken op een grote muis. Hij is waarschijnlijk door de voordeur naar binnen geslopen. Ondanks veel moeite konden we hem uiteindelijk niet te pakken krijgen. Wel hebben we hem goed kunnen bekijken. Dit schattige muizensoort heeft veel overeenkomsten met een eekhoorn en kan onwijs goed klimmen. Ben benieuwd of hij zichzelf nog gaat laten zienJ

Verder allemaal heel erg bedankt voor de reacties, smsjes en mailtjes! Echt leuk om ook te horen hoe het in Nederland is en ook heel leuk om te zien hoeveel mensen af en toe op mijn weblog kijken!:):)

Allemaal een heel fijn weekend!

Reacties

Reacties

Dide

Heee zus! waar blijven al die leuke foto's ? ;)
xx

Sanne

Rustig zusje:P heb er weer een paar bij gezet maar het uploaden is nogal traag;)

Fieke

Hee San!

Zo te lezen heb je het erg naar je zin en vliegt de tijd! Leuk hoor! Hoe smaakt de Franse witte wijn? ;) Of geen tijd om die te proeven?

Liefsss F & R

Sanne

De franse witte wijn smaakt heerlijk. Net als de roze en de champagne;) De rode wijn heb ik nog niet geprobeerd:P

Purnima

Oeehhh Drink een glaasje voor mij :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!