sannevanadrichem.reismee.nl

Mijn eerste dagen op Epilly!

Zoals Kirsten het op facebook omschreef, na de A20/A4/A15/A16/E19/E17/A22/A1/?A3;E15/E15;E50/A10;E05/A71 en 2 files zijn we eergister aangekomen in Frankrijk. We hebben onderweg alleen rond Parijs en het laatste stukje tolweg file gehad. Het ging allemaal redelijk snel en toen we hier aankwamen op het landgoedje werden we heel welkom en gastvrij onthaald door Willemien en Edwin. Ook was het heel leuk om Nicole weer te zien. Ze voelt zich helemaal thuis hier. We zijn de eerste avond gaan uit eten in een klein restaurantje in het dorp. Gezellig om weer iets met zijn 4tjes te doen en lekker bij te kletsen.

De volgende ochtend begon de eerste werkdag. We zijn gespaard door Willemien waardoor we niet alle kamers hoefde schoon te maken. Daarnaast konden we nu alles met zijn 2e doen. Om 11 uur waren we dan ook klaar en konden we iets leuks gaan doen met Purnima en Kirsten. We zijn gister naar het kasteel van Cheverny geweest en even langs het grote kasteel van Chambord gereden. Daarnaast zijn we gestopt bij een chocoladefabriek waar we een presentje hebben gekocht voor Edwin en Willemien. s'Avonds hebben Nicole en ik geholpen tijdens het eten met serveren en opruimen. Leuk was dat Edwin helemaal vegetarisch had gekookt voor de volwassenen omdat Purnima en ik allebei vegetarisch zijn. Na het eten heb ik met de meiden en Edwin en Willemien gezellig nagekletst in de woonkamer. Een lang maar gezellig en leerzaam dagje.

Vandaag staat eerst weer in het teken van opruimen en schoonmaken. Daarna gaan we met zijn 4tjes nog iets leuks doen vandaag voordat Kirsten, Purnima en Nicole weer op weg gaan naar Nederland!

Reacties

Reacties

Milou

Sanne, ondanks dat je ook moet werken hoop ik dat je er enorm van gaat genieten! Liefs! Milou

Nikkie

Ha San,

Doordat ik een weekendje weg was is het er helemaal bij in geschoten je nog een hele fijne.. tijd te wensen ;), dus bij deze!

Ik zie al 1 mooie foto en ik ben heel benieuwd hoe de volgende zullen worden.

Heel veel plezier!!!

Gr. Nikkie

Laura B

Lieve San!!
Zo te horen bevalt het hotelleven je wel!?
gelukkig heeft het hotelletje niet zo veel kamers zodat je lekker veel vrije tijd en vakantie kunt vieren om van de omgeving te kunnen genieten!
Heel veel liefs van mij!!

Nicole

Je voelt je er zo thuis hoor.. Waarschijnlijk zul jij iets meer vrije tijd hebben dan ik. Aangezien ik in de drukste weken van het seizoen aanwezig was. Des te meer tijd heb jij om leuke dingen te ondernemen en natuurlijk de picknickmand te vullen! Gaat vast lukken! Geniet ervan en heel veel plezier! Heb je het zonnetje al gezien of is het nog steeds regenachtig?
Wij zijn trouwens gisteravond om 23.00 thuis gekomen. Iets later dan verwacht, haha.. Waren blij dat we niet pas om 17.30 vertrokken waren. Stonden toch zo'n driekwartier stil bij Parijs. Maar veilg en wel thuisgekomen. Liefs Nicole

Kirsten

Heej Sannetje,

Wij zijn ook weer lekker thuis, die lange route terug. Voelde toch wel erg raar om jou achter te laten daar, we waren niet compleet :( :P. Maar goed, jij gaat lekker 4 weken plezier hebben daar!

Ben benieuwd naar alle nieuwe avonturen!

Veel plezier daar! Liefs Kirsten

P.s. Als je het recept krijgt van de chocolade mouse, wil je die dan doorsturen (A)

mam

Ha Sanne, leuk de eerste foto's te zien!
En goed hè dat het skypen gelukt is!
je krijgt de groetjes van iedereen hier.
Dikke kus xxx

Astrid

Lieve Sanne,
wij zijn gister terug gekomen van vakantie spanje en daarna 2 nachtjes bij de koningen in frankrijk. vlak bij jou in de buurt.duswe hebben een idee waar jij je nu ongeveer bevind. voor nu een super fijne tijd en ik blijf je volgen . maar moet nu aan de was en de opruim, en gefeli met je pap!
dikke kus
Astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!